Your cart is currently empty!
איך העסק שלכם יכול להרויח עם המבצעים של בלאק פריידי

תכנון אסטרטגיה נכונה לעסק שלך לקראת ימי מבצעים כמו Black Friday, Shopping IL ו-Syber Monday יכולים לעזור לך בהמרת גולשים רבים ללקוחות.
יש הרבה סיפורים על המקור של Black Friday. אחד מהם הוא הצורך של החנויות להפטר מהמלאי שיש להם בחנות לקראת סוף השנה ולמכור את מה שנשאר במחירי רצפה כך שההלקוחות יהיו חייבים לקנות.
כיום היום הזה ידוע כאחד מימי הקניות הגדולים ביותר בשנה וכל עסק יכול לקחת את היום הזה ולמנף אותו כדי לגדול ולמשוך עוד לקוחות.
3 אסטרטגיות לקראת Black Friday
אם אתה רוצה לשישמעו על העסק שלך ביום הקניות של Black Friday אתה צריך להגיע אל האנשים עם התוכניות שלך. הנה שלושה טיפים שיכולים לעזור לך.
1. מי קהל היעד שלך
אתה חייב להכיר את הלקוחות שלך. זה לא משנה אם אתה מחפש למצוא לקוחות חדשים או לשמר לקוחות קיימים. להכיר את הלקוחות שלך ואת הקהל שרוכש ממך זה צעד הכרחי כדי להשיג את המטרות שלך.
אם אתה מתכוון לתת הנחות, הצעד הראשון יהיה לראות מה המוצרים שהכי נמכרים אצלך ומה המוצרים שממש לא. לשתי הקטגוריות האלה אתה רוצה להוריד מחירים, או אפילו יותר טוב לעשות מהם עסקת חבילה.
זאת הזדמנות מצויינת למשוך אנשים עם מוצר שהם כבר אוהבים ולחשוף אותם למוצר שלא בטוח שהם מכירים.
2. תהיה שקוף
הודות לטכנולוגיה, לצרכנים קל מאוד לדעת איפה הם מקבלים את המבצעים הכי שווים. אם אתה מפרסם מבצע שהוא לא טוב ללקוח, אתה פוגע באמינות ובשם הטוב של העסק שלך. יש לך מוצר שהמחיר שלא לא נמצא במבצעים של Black Friday? אל תציג אותו ככזה.
3. קח סיכונים
שקיפות בפרסום היא חשובה, אבל אתה צריך להיות מוכן גם לקחת סיכונים כדי להעלות את המכירות שלך בצורה משמעותית. זה יכול להיות פרסום מסיבי ברשתות החברתיות או הזמנה להגרלה שווה. כשאתה לוקח סיכון ונותן ערך משמעותי ללקוח, הערך שאתה תקבל יכול להיות גבוה מאוד.
נראה יישום של שלושת הטיפים האלה וניקח למשל חנות של מוצרים למחשבים שמפרסמת מוצרים במחירים מיוחדים ל-Black Friday. לבדוק מה המוצרים שהכי נמכרים ושהכי לא נמכרים אמורה להיות משימה קלה בסוג כזה של עסק. קח את המוצר שהכי הולך, שים לו מחיר שבאמת יהיה שווה ללקוח לרכוש ממך גם כשהוא עושה סקר מחירים באינטרנט. עכשיו צרף לו את מוצר לא מוכר גם הוא במחיר מעולה.
משכת את הלקוחות עם המוצר המוביל וחשפת אותם למוצר נוסף.
ואיך אפשר ליישם את הטיפ השלישי? קח למשל את כל הרוכשים של Black Friday וערוך ביניהם הגרלה על מוצר שווה. עכשיו אתה לוחץ אותם עוד קצת כדי לבצע את הרכישה באותו היום.
3 אסטרטגיות לרשתות החברתיות לקראת Black Friday
הרשתות החברתיות הן אחד הכלים הכי משמעותיים לכל עסק. בפוסט אחד אפשר להגיע לכמות עצומה של רוכשים, דבר שלא היה אפשרי לעסקים קטנים לפני כמה שנים. קבל שלושה טיפים לרתימת הרשתות החברתיות למטרות שלך.
1. תכנן מראש
כמו שכבר אמרנו, יצירת אסטרטגיה היא מאוד חשובה, וכך גם התכנון מראש. אחת הדרכים לתכנן את הצעדים שלך היא ליצור "יומן רשתות חברתיות". ביומן אתה מתכן את הפוסטים והתכנים שאתה הולך להעלות בתקופה הקרובה.
ביומן מסונים לך האירועים והחגים שמתקרבים ושאתה צריך להתייחס אליהם בתוכן שאתה מפרסם.
אם יש לך מבצע משמעותי, כדאי להוביל את הלקוחות לקראת המבצע ולא להפיל אותו עליהם. כבר בתכנון של שבוע מראש תכניס תכנים שגורמים ללקוחות לרצות שהיום הזה כבר יגיע.
2. לעקוב אחרי השוק
אם אתה רוצה לדעת על מה הלקוחות שלך מדברים, תפקח עיניים על מה שהולך במדיה החברתית. תראה על איזה פרסומים לקוחות מגיבים ואיזה שאלות הם שואלים. בדרך הזאת אתה מכין להם בדיוק מה שהם מחפשים.
3. שיתופי פעולה
זמנים של טירוף מכירות הם זמנים מצויינים לשיתופי פעולה. שיתוף הפעולה הכי טוב יהיה עם עסקים שלא משיקים בדיוק לתחום שלך, אבל יש לכם קהל יעד משותף. למשל, חנות רהיטי ילדים עם חנות טקסטיל לחדרי שינה. עסק לבניית אתרים עם עסק לקידום בפייסבוק. עסק למזון אורגני עם טיפולי רפואה טבעית.
כל אחד מכם יכול לחשוף את הלקוחות שלו לעסק המקביל ולהגדיל את מאגר הלקוחות בצורה משמעותית. החשיפה יכולה להיות ברשתת החברתיות או במייל לרשימת התפוצה. כדי לשים אמצעי מעקב כדי לדעת בדיוק מה התועלת שיש לכם משיתוף הפעולה.
אז מה עכשיו?
אל תחכה לרגע האחרון. אין מה להגיד "פתאום הגיע Black Friday". זה לא קורה פתאום ומי שמכין את עצמו, יוכל להוציא את המקסימום מהאירוע.
בהצלחה!